8. srpna 2014

Photos #5: ZOO Olomouc poprvé

Dneska jsme byli na výletě. Přesněji v ZOO v Olomouci (což, ale všem došlo podle názvu článku, že?). Vyfotila jsem pár fotek a nějaké mám od bratrance. Dneska tu na vás čeká třináct fotek a další pak zveřejním v druhém článku. Tyto fotky jsem všechny fotila já. Tak snad se budou líbit.
P.S.: Pro lepší pohled na fotky je doporučuji zvětšit.



6 komentářů :

  1. GEPARDDDDDDDDDDDD :3333333333 ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl opravdu úžasný..a jak se nesl, když šel ♥

      Vymazat
  2. Jeee ja uz tak dlouho nebyla v ZOO, musim se tebou nechat inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. V olomoucké zoo jsem byla asi před dvěma lety a musím říct, že je to jedna nejhezčích zoo. :-) Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH