29. září 2012

Nakladatelský maraton - BB Art

Nakladatelský maraton je projekt od Verči z blogu Books and Smile.
A dneska je jako další na řadě nakladatelství BB Art.



Od nakladatelství BB Art mám doma tyto tři knížky.
Poutníci od Katheleen Winsorové, ale přiznám se že jsem ji nikdy nedočetla do konce. Jednou jsem ji rozečetla asi do půlky, pak jsem na chvilku četla nějakou knihu a pak jsem se k ní nedokázala vrátit, ale jednou si ji chci přečíst celou.
Další jsou Roztomilé malé lhářky od Sary Shepardové. Tuto knížku jsem si koupila vloni po Vánocích a začla ji číst na Silvestra a dočetla ji 1. ledna. Knížka se mi moc líbila a ráda si přečtu i další díly.
A jako poslední je Džungle rtěnek od Candace Bushnellové . Tuto knížku jsem ještě nečetla, ani si napamatuji jak se mi do knihovničky dostala, ale někdy v budoucnu si ji chci přečíst.

Celkem mám doma od BB Art 3 knížky.


A jaké si chci v budocnu pořídit?
  • další díly ze série Roztomilé malé lhářky od Sary Shepardové
  • Série Modrá krev od Melisy de la Cruz - Modrá krev, Krvavý karneval, Odhalení
  • knížku Čarodějky z East Endu od Melisy de la Cruz

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH