10. července 2014

Pětistovka je jen číslo podruhé

00005

Již druhým rokem se účastním projektu, který vytvořila laurdes. Více informací můžete nalézt zde.
Cílem je přečíst minimálně jednu knihu, která má více než 500 stran. Vloni se mi podařilo přečíst jenom jednu knížku, jakou si můžete přečíst zde. Letos to vypadá, že knih bude více. Minimálně dvě až tři.

hih
Tak trochu šílení

Oficiálně mohu prohlásit, že padla moje první pětistovka tohoto léta. Přesněji dne 12. srpna. Knihu Tak trochu šílení jsem rozečetla už na začátku července, ale chyběla mi dočíst poslední povídka. Kniha má celkem 640 stran. Hodnotila bych ji 4*, protože některé povídky jsou spíše průměrné, ale jiné zase na pět hvězdiček

2
Obálka titulu Zlodějka knihObálka titulu Zlodějka knih

Nakonec mám za sebou i druhou pětistovku. Přečetla jsem Zlodějku knih, která má 528 stránek. A co bych řekla k samotné knize? Rozhodně zajímavý příběh. Nejvíce se mi líbil nápad, že Smrtka vypráví o hlavní hrdince. Ale něco mi v knize chybělo. Ano, zarazil mě konec, film jsem neviděla. Ale i tak jsem rozhodně necítila, že by se mi chtělo brečet. Takže pro mě je to přeceňovaná kniha, která má i přes to něco do sebe. Hodnotím 4*. Jinak mě se hrozně líbí obě obálky, ale více jsem pro tu původní.

4 komentářů :

  1. Gratuluju k pokoření čísla 500, sama mám za sebou taky první :))

    OdpovědětVymazat
  2. Patřím k těm, co byli ze Zlodějky naprosto odvaření, ale je mi jasné, že to nemusí všichni cítit stejně :) Gratuluji ke dvěma pětistovkám, třeba stihneš ještě nějakou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já osobně poslední dobou čtu samé obsáhlejší knihy a nemohu si naopak ani vzpomenout, kdy jsem naposledy četla něco, co mělo pod 700 stran :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH