22. září 2012

Nakladatelský maraton - CooBoo

Nakladatelský maraton je projekt od Verči z blogu Books and Smile.
A dneska je jako další na řadě nakladatelství CooBoo.


Od CooBoo mám doma tyto tři úžasné knížky.
Tygrovo prokletí od Colleen Houckové. Což je první díl ze série Tygří sága. A je to úžasná knížka.
Dále mám Divegenci od Veronicy Rothové. Je to první díl série Divergent. Také úžasná knížka.
A jako poslední mám Polibek pro Annu od Stephenie Perkinsové. Tato knížka je také úžasná a jsem moc ráda, že ji mám doma.

Celkem mám od CooBoo 3 knížky.

Ale v nejbližší se době se rozrostou o knížky Drakie a Loď mezi hvězdami, které mám objednané a nemůže se dočkat, až je budu mít doma.

A jaké knížky si chci ještě v budoucnu pořídt?

  • Rezistenci od Veronici Roth 
  • Tygrovu stezku od Colleen Houckové - druhý díl ze série Tygří sága.
  • Sérii drahokamy od Kerstin Gierové - Rudá jako rubín, Modrá jako safír a Zelená jako smaragd
  • Nadpozemskou a Zasvěcenou od  Cynthie Handové.
  • Espresologii od Kritiny Springerové.
  • Delirium a Pandenomium od Lauren Oliver.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH