1. září 2012

Nakladatelský maraton - Fragment


Nakladatelský maraton je projekt od Verči z blogu Books and Smile.
A dneska je jako první na řadě nakladatelství Fragment.



Jako první je tu fotografie tří knížek od Ricka Riordana. Je to poslední díl ze série Percy Jacskon - Poslední z bohů. Pak první díl ze série Bohové Olympu - Proroctví. A jako třetí je zde první díl ze série Kronika Cartera Canea - Rudá pyramida. 


Další knížky jsou.
Ruda z Ostravy - Besceler!!
od Kateřiny Petrusové - Nebezpečná láska
od Dagar Hillarové - Nemám žádné jméno
od Ursuly Poznanski - EREBOS - Hra, která zabíjí
a jako poslední je první díl ze série Svět v podzemí od Gordona a Williamse - Ztracený svět v Podzemí


Na další fotce je vidět celý komlet Letopisů Narnie od C. S. Lewise, který jsem před lety dostala k narozeninám.
A vedle jsou vidět první tři díly ze série Odkaz dračích jezdců od Ch. Paoliniho - Eragon, Eldest a Brisinger.


Na předposlední fotce je vidět pět dílu ze série Angelika.
Na knížky jsem narazila v Levnýck knihách. A samozřejmě, že já která jsem do Angeliky velký blázen jsem knížky musela mít doma.
Akortá mě mrzí, že už se další dílu ve Fragmentu vydávat nebudou.


A jako poslední knížky tu mám.
první díl ze série Temná akademie - Vyvolení od Gabrielly Poole
první a druhý díl ze série Lovkyně snů od Lissy McMann - Procitnutí a Vstříct temnotě
první díl ze série Krvavá romance od Alice Moon - Polibek nesmrtelnosti
první, druhý a třetí díl ze série Stefanovy deníky od L. J. Smith - Zrození, Chuť krve a Prokletí
první díl ze série Upíří deníky od L. J. Smith - Probuzení
první a druhý díl ze série Temné vize od L. J. Smith - Odhalení a Posedlost


Celkem mám od Fragmentu 27 knih

A knihy které bych si chtěla pořídit? Je jich hodně a já Vám jich pár vypíšu.
  • chtěla bych si dokoupit série Percy Jacskon (1-4 díl)
  • potom 4. díl ze série Odkaz dračích jezdců - Inheritance
  • sérii Hunger Games, kterou jsem četla, ale doma ji ještě nemám
  • pak od L. J. Smith - třetí díl ze série Temné vize a čtvrtý díl ze série Stefanovy deníky
  • Myské proroctví - Zápas o osud lidstva od Christy Readeke
  • Děsivé splynutí - Vidím to co vrah od Jill Hatwayové
  • a mnoho dalších.. Je jich hodně, ale jedna lepší než druhá

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH