9. září 2012

Nakladatelský maraton - Knižní klub


Nakladatelský maraton je projekt od Verči z blogu Books and Smile.
A dneska je jako druhý na řadě nakladatelství Knižní klub.

Moje knížky z knižního klubu jsou ze série Škola noci. Mám prvních pět dílů - Označená, Zrazená, Vyvolevá, Nezkrotná a pronásledovaná. Poté mám ještě sedmý a osmý díl ze samé série - Vyhořelá a Probuzená. Celá tato série je od P. C. Castové a Kristen Castové.
To jsem všechny moje knížky od KK. Moc ji není, ale určitě to chci v budoucnu napravit.

Celkem mám od KK 7 knížek.



A jaké bych si chtěla v budocnu pořídit?
  • Chci si dokoupit sérii Škola noci - šestý díl(Pokoušená) a nedávno vydaný devátý díl(Předurčená).
  • Dále bych si chtěla pořídit série V kůži supermodelky od Meg Cabotové - V kůži supermodelky, Jmenuji se Nikky a Na úteků
  • první díl ze série Matched - Dokonalý pár od Ally Condieové
  • Pod nekonečnou oblouhou od Veronici Rossi
  • knížku Železný král od Juile Kagawa
  • Černobílý svět od Kathryn Stockettové
  • a jako poslední sem napíši Můří deníky od Rachel Kleinové
Samozřejmě je těch knížek o hodně víc, ale vybrala jsem jenom pár hlavních...

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH