9. září 2014

Knižní přírůstky #1

Většina blogerů zveřejňuje každý měsíc své knižní přírůstky. Já jsem k nim doposud nepatřila, protože těch přírůstků bylo velmi málo. A byli jen výjimečně. Ale přes léto se mi tu sešlo pár knih, které jsem si pořídila či dostala. Nakonec jsem se je rozhodla zveřejnit. Toto bude můj první příspěvek do této rubriky a doufám, že ne poslední. Nebude každý měsíc, ale jednou za čas se tu něco objeví.


Ale teď už pojďme na první přírůstky. Jsou to knížky za léto 2014 (červenec + srpen).


Jako první můžete vidět trošku starší knihy. Všechny patří mezi klasiku. Za těch pár korun (každá za 30,-) jsem je tam prostě nemohla nechat. Co to tedy je? Dvě knihy od Victora Huga - Dělníci moře a Devadesát tři. Dále je tu Stendhal se svými knihami -  Parmský klášterem a Červený a černý. Jako poslední je Mika Watlari  a kniha Hvězdy to řeknou.Vím, že už jsou obaly dost otrhané (hlavně u Dělníků moře), ale vevnitř jsou naprosto v pořádku, což je pro mě nejdůležitější.


Mezi mé letní přírůstky se dále řadí tyto tři krásky z nakladatelství Brána.  Spiknutí v ulici Bílých plášťů a Příběhy francouzských zámků jsem dostala za soutěže na facebooku. Asi mi zrovna přálo štěstí. Kniha Africké lásky, africká manželství je za komentář u otázky na facebooku. Jsou to moje první tři knihy z tohoto nakladatelství, které mám doma. Jsem za ně moc ráda, a už se moc těším, až si je přečtu.

Jsou tu poslední dvě knihy s úžasnými obálkami od Omegy. Obě jsem si koupila v posledním týdnu srpna. Nešlo nevyužít akce od Dobrovského 1+1 zdarma, která měla 31. srpna končit. Proto jsem si udělala před začátkem školy radost a koupila si je. Tři mušketýři jsou pro mě klasika, kterou zbožňuji. Paměti Pařížských katů zase vypadají velmi zajímavě, takže už se na tuto knihu moc těším.

Celkem jsem si za léto 2014 pořídila či dostala 10 knih. 


3 komentářů :

  1. Moc pěkné úlovky :) Přiznávám se, že jsem z nich nečetla ani jeden, ale takový Dumas by mě lákal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké :) Mě se moc líbí to nové vydání Tří mušketýrů, ta obálka je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Samé pěkné a lákavé úlovky :)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH