28. listopadu 2012

Autorské šílenství (2)

Tento projekt pořáda Wolf Draven z blogu Wolf´s Draven Dream Bookshelves. Nechal se inspirovat Nakladatelským maratonem, kterého se také účastním.
A cílem je zveřejnit všechny autorky od kterých mám dvě a více knížek. Článek se budu snažit zveřejňovat minimálně jednou týdně, když mi to vyjde tak i vícekrát.

Jako druhou jsem si vybrala moji velmi oblíbenou autorku Elizabeth Moon.
Mám od ní čtyři knížky. Jako prvních bych zmínila Rychlost temnoty. Tuto knížku jsem ještě nečetla, ale už se na to chystám. Doufám, že to bude co nejdříve.
A pak mám Trilogii o Paksenarrion - Ovčákova dcera, Zlatá přísaha a Dvojí věrnost. K prvnímu dílu jsem se dostala úplně náhodou a to mi tuto knížku ještě koupila mamka. Dlouho mi ležela v knihovničce, váhala jsem, ale jednou jsem se odhodlala a knížku si přečetla. A byla jsem nadšená. Dlouho ještě trvalo, než se ke mě dostali další dva díly. Ale nakonec je mám doma všechny tři. Celou trilogii jsem už četla nespočetrát a docela mám i náladu si ji přečíst znovu, až bude čas. Jenom mě mrzí, že o této trilogii moc lidí neví. Protože mě přijde úžasná.
A také je škoda, že nevyjdou další knížky ve kterých je pokračování života hlavní hrdinky celé trilogii. Vyšli v angličtině, ale v češtině se to nechystá. Což mě moc mrzí. Tak snad bude moje angličtina brzy dost dobrá, abych si to mohla aspoň přečíst v té anličině. Můžu doufat, že to bude co nejdříve.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH