25. listopadu 2012

Nakladatelský maraton - Baronet

Nakladatelský maraton je projekt od Verči z blogu Books and Smile.
A dneska je jako další na řadě nakladatelství Baronet.


Jako první tu máme čtyři knížky od Elizabeth Moon. Je to Rychlost temnoty, kterou jsem jako jedinou ještě nečetla. Ale už se na to chystám, a snad se k ní dostanu co nejdříve.
A jako další je úžasná trilogii o Paksenarrion . Ovčákova dcera, Dvojí věrnost a Zlatá přísaha. K prvnímu dílu jsem se dostala úplně náhodou a to mi tuto knížku ještě koupila mamka. Dlouho mi ležela v knihovničce, váhala jsem, ale jednou jsem se odhodlala a knížku si přečetla. A byla jsem nadšená. Dlouho ještě trvalo, než se ke mě dostali další dva díly. Ale nakonec je mám doma všechny tři. Celou trilogii jsem už četla nespočetrát a docela mám i náladu si ji přečíst znovu, až bude čas. Jenom mě mrzí, že o této trilogii moc lidí neví. Protože mě přijde úžasná.
A také je škoda, že nevyjdou další knížky ve kterých je pokračování života hlavní hrdinky celé trilogii. Vyšli v angličtině, ale v češtině se to nechystá. Což mě moc mrzí. Tak snad bude moje angličtina brzy dost dobrá, abych si to mohla aspoň přečíst v té anličině. Můžu doufat, že to bude co nejdříve.

A jako další mám doma knížku Řeka to ví od mě oblíbené autorky Amandy Quick.
Jako další je skvělá knížka Píseň válečníka od Catherine Coulter.
Poslední jsou dvě knížky od Jude Deveraux - Ledové dvojče a Ohnivé dvojče.
Všechny tyto knížky mám moc ráda, četla jsem je také několikrát, protože všechno to jsou úžasné knížky od skvělých autorek.




Celkem mám doma 8 knížek.

A jaké bych si chtěla ještě pořídit?
- celou sérii Sookie Stackhausové (Pravá krev - zatím 12 dílů) od Charlaine Harris
- sérii od Harper Connelyové také od Charlaine Harris (zatím 3 díly)
- sérii Údolí stínů od C. C. Hunter (zatím 3 díly)
- a jako poslední bych zmínila knížku Anna krví oděná od Kendare Blake
určitě jich je více, ale tohle pro začátek stačí, už teď je jich až moc..

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH