1. prosince 2012

Autorské šílenství (3)



Tento projekt pořáda Wolf Draven z blogu Wolf´s Draven Dream Bookshelves. Nechal se inspirovat Nakladatelským maratonem, kterého se také účastním.
A cílem je zveřejnit všechny autorky od kterých mám dvě a více knížek. Článek se budu snažit zveřejňovat minimálně jednou týdně, když mi to vyjde tak i vícekrát.



Jako další bych Vám chtěla představit svoji oblíbenou spisovatelku Johannu Lindseyovou.
Je to autorka románů, tedy historických. Jako první jsem od ní četla knížku Pirátská nevěsta. Náhodou jsem ji dostala k Vánocům. Jsou to asi už tři roky nazpátek. Od té doby jsem od né četla skoro všechny knížky, které od ní v češtině vyšly.
Doma mám tedy zatím jenom pět knížek, ale všechy jsem už četla minimálně dvakrát. Další si chci někdy v budoucnu dokoupit, ale zatím na to až tolik nechvátám. Do budoucna času dost.
Jinak z těchto pěti knížek mám nejraději Pirátskou nevěstu a Zamilovaný ničema. I zbytek jsou skvělé knihy, ale tyto dvě vedou.
Co bych k tomu ještě tak mohla dodat? Je to krásná romantika, u které jsem se bavila. O takových mužích, kteří tam jsou si akorát tak můžu nechat zdát. Určitě by bylo skvělé někdy zažít to co zažívají hrdinky románů. Ale jak jsem řekla, to je akorát tak sen, který se mi nikdy splnit nemůže.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH