10. prosince 2012

Postcrossing (4)


Mám tu pro Vás další pohled, který mi v rámci Postcrossingu přišel.
Jinak budu na blog přidávat postupně všechny pohledy, které mi v rámci Postcrossingu přišly. Ať už oficiální nebo v rámci nějakého swapu.





Tento pohled mi přišel z Lisabonu v Portugalsku. Přišel mi od dívky jménem Daniela, která studuje dějiny umění na vysoké škole a ráda píše a přijímá dopisy a pohledy.
Tento pohled se mi líbí. Můžete na něm vidět vilu Auroru. Je krásná, měl by to býl hotel. Co jsem se koukala na fotky. Má krásný interiér. Protě krásný pohled, jsem ráda, že mi přišel. Akorát mi dělala problém nějaká slova přečíst, protože slečna má hezký rukopis, ale trošku nečitelný. A moje angličtina už je i tak hrozná.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH