9. března 2013

On my Wishlist - 1. shrnutí (1-23)


Dneska bude příspěvek do toho meme dost neobvyklý. Rozhodla jsem se sepsat seznam všech 23. knížek, které jsem do tohoto meme napsala, že bych si je chtěla pořídit. Chtěla bych naspat nějaké shrnutí, jestli jsem si je tedy pořídila nebo je aspoň četla. Uvidíme jak jsem dopadla.



1) Čarodějnice z Hex Hall (by Rachel Hawkins) - Knihu jsem četla a moc se mi líbila. V nejbližší době se chystám číst třetí díl z této série. Tuto sérii si nakonec pořizovat neplánuji.
2) Železný král (by Julie Kagawa) - Měla jsem příležitost si knihu přečíst. Nebyla špatná, ale čekala jsem trochu více. Se zvědavostí si chci přečíst druhý díl, ale koupi neplánuji.
3) Tygrova stezka (by Colleen Houck) - Knihu jsem četla. Byla stejně úžasná jako první díl. Určitě si ji pořídím, nesmí mi doma chybět. Aby tam nebyl ten první díl tak opuštěný.
4) Espressologie (by Kristina Springerová) - Knihu jsem měla půjčenou z knihovny. Je to hezký příběh, ale trošku jsem čekala více. Ale je to krásný příběh na odpočinek. Koupi neplánuji.
5) Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva (by Christy Raedeke) - Knihu mám doma, ale byla jsem z dost zklamaná. Na to, že jsem se na ni tak těšila. Další díl neplánuji ani pořizovat, ani ho číst.
6) Drakie (by Sophie Jordan) - Knihu mám doma, dostala jsem ji k narozeninám. Líbila se mi, mám v plánu pořídit si další díl.
7) Bohové Olympu - Neptunův syn (by Rick Riordan) - Mám doma, je to úžasná knížka. Zbožňuji ji.
8) Hněv bohů (by Rick Riordan) - Knihu mám doma, ještě jsem ji nečetla, ale chystám se na ni. Jenom čekám na třetí díl, abych si tyto dva díly mohla přečíst pohromadě.
9) Dědička (by Amanda Hocking) - Knihu jsem zatím ještě nečetla ani ji doma nemám. Ale ráda bych si ji pořád koupila. 
10) Můj příběh - Titanic (by Emerson White) - Knihu jsem četla, nebyla špatná, ale pořizovat si ji nebudu.
11) Milion sluncí (by Beth Revis) - Knihu jsem nečetla, ale určitě se ji chystám pořídit. Aby mi v knihovničce nestál první díl tak osaměle.
12) Magie krve (by Ilona Andrews) - Knihu mám doma, ale nečetla jsem. Na přečtení se chystám co nejdříve.
13) Drakie 2 - Útěk (by Sophie Jordan) - Knihu doma ještě nemám, ale učitě si ji chci pořídit.
14) Nadpozemská (by Cynthia Hand) - Knihu jsem četla, ale ráda bych si 
15) Hlas měsíčního svitu (by C. C. Hunter) - Knihu jsem nečetla, ale chystám se na to. Pořizovat si ji nebudu.
16) Nenávist až za hrob ( by Jeaniene Frost) - Knihu jsem ještě nečetla, ale určitě si ji přečtu. A hlavně si jí pořídím. Nesmí mi doma chybět. 
17) Zrození zabijáka (by Darren Shan) - Knihu jsem nečetla, ale moc ráda bych si ji chtěla přečíst. Ale bohužel jsem se k ní ještě nedostala. Ráda bych ji měla doma.
18) Zasvěcená (by Cynthia Hand) - Knihu jsem nečetla. Ráda bych si ji společně s prvním dílem pořídila.
19) Nepřítel mého nepřítele (by Kateřina Petrusová) - Knihu jsem ještě nečetla. A na 100% si ji pořídím, moc se na ni těším. 
20) Dvojí věrnost (by Patricia Briggs) - Četla jsem, určitě si ji pořídím.
21) BZRK (by Michael Grant) - Nečetla jsem, ale chci si ji pořád pořídit.
22) Bohové Olympu - Znamení Athény (by Rick Riordan) - Knihu si musím určitě pořídit, doma mi nesmí chybět. Hrozně se na ni těším. 
23) Ptačí zpěv (by Meagan Spooner) - Kniha ještě nevyšla. Po vydání si ji určitě pořídím, vypadá velmi zajímavě.


Tak a to je všechno. Nakonec to nevypadá zase tak špatně. Ale pořád si jich chci hodně pořidit. Tak snad se mi to povede co nejdříve. Příští sobotu se můžete těšit na normální příspěvek do tohoto meme.

1 komentářů :

  1. Hex Hall je skvelé, ja by som rada aj spin-off hoci aj v angličtine 8)
    a Železného krála som čítala a uchvátilo ma to, len to nemám doma, určite si obe časti plánujem kúpiť 8)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH