6. června 2013

Oblíbené... #2

 

Svoje oblíbené mám i hlášky. Tenktorát jsem se rozhodla zveřejnit oblíbené hlášky z filmů Letopisů Narnie - Lev, čarodějnice a skříň a Princ Kaspian.

Lev, čarodějnice a skříň
pan Bobr: Ten tunel jsme vykopali z Jezevcem. Končí u jeho domečku.
paní Bobrová: Mně jsi řekl, že vede do kostela.

paní Bobrová: Proč jsi nevzal mapu?
pan Bobr: Protože kvůli džemu nezbylo v ranci místo!

paní Bobrová: Nech toho cukání. Jsi horší než Bobr, když ho koupu.
pan Bobr: Můj nejhorší den v roce. 

Zuzana: Jenom proto, že ti chlap v červeném kožichu dal meč, neznamená, že jsi hrdina! Zahoď to!

pan Bobr: Matko, přestaň se upravovat! Vypadáš dobře!

paní Bobrová: To máš z toho, že se každý večer před spaním cpeš!
pan Bobr: Protože nevím, jestli to není naposled. Zvlášť, když mi vaříš ty! 

A jak už vám asi došlo, tak moje nejoblíbenější postavy jsou pan a paní Bobrovi.

Princ Kaspian 
Miraz: Díkybohu. Jsi naživu. (Směje se.)
Kaspian: Vstávej!
Mirazova manželka: Kaspiane?
Kaspian: Lež, nehýbej se.
Mirazova manželka: Co tady děláš?
Miraz: Myslím, že je to zřejmé, drahá. V některých rodinách se tohle považuje za nevhodné chování.
Kaspian: To nevykládej mně, ale sobě.
Miraz: Jenže ty nejsi, jako jsem já, hochu. Škoda, poprvě se chováš jako chlap a k ničemu to není.
(Mirazova manželka namíří na Kaspiana kuši.)
Mirazova manželka: Skloň ten meč, Kaspiane. Nechci ti ublížit.
(Do pokoje přibíhá Zuzana s Petrem.)
Zuzana: To bychom vám ani neradili.
Miraz: Tohle bývala soukromá ložnice!

Trumpkin: Pusť ho? Nic lepšího tě nenapadlo?
Zuzana: Prosté děkuji by mi stačilo.
Trumpkin: Utopili by mě dobře i bez vaší pomoci.
Petr: Možná jsme jim neměli bránit.
Lucie: Proč vás vůbec chtěli zabít?
Trumpkin: Byli to Telmaríni. To dělají furt.
Edmund: Telmaríni? Tady v Narnii?
Trumpkin: Kde jste byli posledních pár set let?
Lucie: To než bychom vám vysvětlili.

Trumpkin: To si snad ze mě děláte šoufky? To jste vy? Pradávní králové a královny?

veverka: Můžeme sbírat oříšky!
Ripčíp: Jo! A házet je na Telmaríny. Sklapni!
Já stojím na vaší straně, sire.

Petr: Co se stane u nás doma, když tady umřu? Vždycky jsi mi pomáhal a já ani... au!
Edmund: To si nech na pak.

Zuzana: Bylo hezké tu být.
Kaspian: Kéž bychom na sebe měli víc času.
Zuzana: Stejně by nám to neklapalo.
Kaspian: Proč ne?
Zuzana: Jsem o celých třináct set let starší než ty. 

Petr: Princ Kaspian?
Kaspian: Ano. A ty jsi kdo?
Zuzana: Petře!
Kaspian: Král Králů Petr?
Petr: Volal jsi o pomoc.
Kaspian: To ano. Ale nemáte být starší?
Petr: No jestli chceš, vrátíme se za pár let.
Kaspian: Ne, omluvte mne. Jen jsme čekali někoho jiného.

Edmund Pevensie: Musíme se do Narnie vrátit! Zapomněl jsem si tam baterku! 

Tady byli moje oblíbené postavy Trumpkin a Ripčíp.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH