22. února 2012

V. Knihy po smrti

V. Knihy po smrti

(By: Fanta)

  1. Zdědili jste po někom nějaké knihy?
    Bohužel ne.
  2. Když zemřel váš známý, mohli jste si vzít knihy, které jste sami chtěli?
    Nikdo známí neumřel.
  3. Dostal někdo jiný jeho knihy?
    Nevím.
  4. Pokud nikdo nechtěl knihy, kam jste je dali?
    Netuším.
  5. Našli jste v nějaké knize nějakou památku? Tajný dopis, podpis majitele, usušenou květinu, ...
    Věnování.
  6. Jak to na vás zapůsobilo?
    Bylo to hezké, hlavně když je ta kniha v dobrém stavu. Je vidět, že si jí vážili.
  7. Měli by se knihy předávat z generace na generaci, bez odložení do antikvariátu?
    Myslím si, že jo. Ale u nás v rodině nikdo nečte. Takže od nikoho nemám šanci nějaké takové knihy dostat.
  8. Proč ano/ ne?
    Přijde mi to skvělé. Já bych si těch knih asi více cenila, protože by byli staré a víc bych se o ně starala.
  9. Co si myslíte o dávání knih do antikvariátu?
    Já tam tedy žádné nedávám, ale je to rozhodně lepší než je vyhodit.
  10. Necháváte v knihách nějaké "poznámky" pro další generaci?
    V knihách ne.
  11. Myslíte, že by se měi nechávat? Třeba váš podpis, věnování, ...
    Proč ne... Aspoň by ten člověk třeba vědel od koho je.
  12. Kdybyste vy sami zemřeli, komu byste odkázali vaše knihy?
    To vůbec nevím. Asi potom svým dětem. Ale podle toho kdy bych umřela.
  13. Pokud víte, že by je nikdo nechtěl, co byste chtěli aby s nimi udělali?
    Asi aby je prodali nebo nějaká knihovna.
  14. Smířili byste se s tím, pokud by je vaši potomci vyházeli?Ne. Ty knihy pro mě měli dřív velkou cenu.
  15. Chtěla bys být pohřbena s knihami? Krapet divná otázka, ale když už se tam dávají šaty, kytky... proč ne knihy?
    Nevadilo by mi to.
  16. Myslíš, že dnešní zpověď byla normální?
    Byla trochu zvláštní, protože jsem o tomhle tématu moc nepřemýšlela, tak mi trochu trvalo dát dohromady odpovědi.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH