29. února 2012

VI. Zvláštnosti při čtení

VI. Zvláštnosti při čtení

(By: Fanta)

  1. Využila jsi některé knihy jinak než ke čtení?
    Ještě když jsem hledala něco do školy. Občas hledám informace i v knihách.
  2. Napadá tě, jak ještě by se knihy efektivně mohly využít?
    Já je používala k lisování listů do herbáře.
  3. Dokážeš číst více knih najednou, nebo raději jen jednu, aby ses v tom neztratila?
    Někdy mám rozečtené i dvě. Ale většinou je to jednom jedna.
  4. Dostala jsi u nějaké knihy záchvat smíchu?
    Určitě...
  5. Co tě k tomu donutilo?
    Různé hlášky a situace...
  6. Brečela jsi u nějaké knihy?
    Ano, brečela.
  7. Proč?
    Byla tam zrovna nějaká smutná situace. Ne smutná, ale prostě jsem si hrozně tu postavu oblíbila. Ale bylo zatím jenom asi třikrát.
  8. Brečela jsi někdy u knihy smíchy?
    To zase ne...
  9. Děláš při čtení někdy něco neobvyklého, nějaký zlozvyk (kousání nehtů, muchlání stránek...)?
    Ne, ani moc ne... Ale prý se u toho vždy tvářím, podle situace. :D
  10. Když čteš, kde a v jaké jsi pozici?
    Buď v křesle. A nebo v posteli. A to zrovna tak jak se mi nejlépe leží. :D
  11. Slyšíš při čtení, když na tebe někdo volá?
    To zatím ještě jo. =D
  12. Ruší tě při čtení, když lidi okole tebe mluví?
    Jak kdy, ale většinou jo. Proto vždycky zalezu někam kde je klid.
  13. Když máš jednu knížku a líbila se ti, chceš mít doma hned všechny díly (viz Harry Potter, Stmívání, Eragon...)?
    Snažím se, abych měla všechny díly ze série. Jako mám Školu noci, VA, Odkaz dračích jezdců...
  14. Jakou knížku máš doma s největším počtem koupených dílů?
    Zatím bude největší počet Škola noci, co je osm dílů. Pak Narnie se sedmi díly a na třetím místě je VA s šesti díly.
  15. Když tě nějak zaujal autor, snažíš se od něho mít co nejvíce děl?
    To ani ne, třeba si ji přečtu ze zvědavosti a pak si ji popřípadně dokoupím, když se mi opravdu líbí.
  16. Od jakého autora máš nejvéce knížek?
    Bude to asi od P.C. Castové a Kristin Castové (Škola noci), protože jsem začla číst, až v posledních letech, v dětství jsem si knihy hodně půjčovala z knihovny.
  17. Vyhodil ti někdo někdy tvoji rozečtenou knížku?
    Ne, naštěstí.. :D
  18. Cos pak udělala? (vynechávám)
  19. Praštila jsi někoho někdy knihou?
    Knihou ne, ale učebnicí už několikrát.
  20. Udělala bys to někdy/ opět?
    Určitě, pokud by mě dotyčný hodně naštval tak proč ne... .D
  21. Praštil tebe někdo někdy knížkou?
    Ne, a mají dcl štěstí... :D
  22. Jakým nejbizardnějším způsobem jsi znehodnotila knížku?
    Dávám si na ně pozor. Jenom maximálně nějaké ty drobky.
  23. Spadla ti někdy knížka do vody? (jezero, řeka, vana, záchod...)
    Naštěstí ne, jsem na ně dost opatrná.
  24. Usnula jsi někdy při čtení?
    Ne, když cítím, že jsem hodně ospalá. Tak knížku uklidím a jdu spát.
  25. Na které místo si obvykle schováváš knížky?
    Za postelí mám mezeru, tak tam mám většinou knihu kterou čtu a knihy které budu číst potom.
  26. Věděla bys o lepším místě?
    Zatím asi ne, protože aspoň nemusím ráno vstátvat z postele, když si chci číst. :D

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH