6. prosince 2012

Autorské šílenství (4)


Tento projekt pořáda Wolf Draven z blogu Wolf´s Draven Dream Bookshelves. Nechal se inspirovat Nakladatelským maratonem, kterého se také účastním.
A cílem je zveřejnit všechny autorky od kterých mám dvě a více knížek. Článek se budu snažit zveřejňovat minimálně jednou týdně, když mi to vyjde tak i vícekrát.




.


Jako další bych Vám chtěla ukázat svoje knížky od L. J. Smith. Celkem doma mám šest knížek. Jak vidíte jsou to první tři díly Stefanových deníků, které se mi moc líbily. I když trošku jsem váhala jestli je sem dát, protože je nenapsala ona, jenom je tam její jméno, ale nakonec jsem je tam přidala.
Jinak mám dva díly Temných vizí, které nebyly špatné. Třetí díl se přečtu spíše ze zvědavosti, protože nemám ráda rozečtené série. A poslední je první díl upířích deníků.

Tuto sérii jsem dočetla do čtvrtého dílu, dál jsem se zatím nedostala, ale chvilku to chci nechat uležet a třeba se mi podaří
přečíst všechny díly.
Jinak bych si kromě již zmíněných knížek chtěla přečíst čtvrtý díl Stefnových deníků, který vyšel u Fragmentu.
A pak bych si chtěla od této autorky přečíst sérii Tajný kruh, která prý neni tak špatná. Tak uvidím, jestli se k ni v nebližší době dostanu, ale nějak neni čas.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH