6. prosince 2012

Postcrossing (3)


Mám tu pro Vás další pohled, který mi v rámci Postcrossingu přišel.
Jinak budu na blog přidávat postupně všechny pohledy, které mi v rámci Postcrossingu přišly. Ať už oficiální nebo v rámci nějakého swapu.

Tento pohled mi přišel od jedné dívky z Kanady. Dost nevím co si o něm myslet. Není špatný, ale trošku zvláštní. Docela se mi i líbí, ale radši jsem na ty památky a různé pohledy na město a tak. Ale jinak nevím co bych k němu řekla. Tak ale zase naopak je to nějaká reklama právě na knížku The Puffin Crossword Puzzle Book. Tak určitě jsou horší pohledy. Jsem docela spokojená i když z Kanady by se mi líbil rozhodně jiný.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH