30. května 2013

Den první - Oblíbená kniha

 Den první - Oblíbená kniha

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQVWi7DLTG5QTaM4WcZu3RN4WayNeoqYKRRYnO94Ta_HClcPliVsNTZt-731112tQFfpNCVY8j5cA4-z5vdenL-VUWgfW6LGkMObcvlxc-0eQlRvMdGqcb79TOFfSUxFNzAy3fnwmACTc/s1600/30DBCh.jpg


Mám spoustu oblíbených knih, které bych sem mohla dát. Tuto knížku jsem se sem rozhodla dát nejen kvůli tomu, že patří k mým hodně oblíbeným knihám. Také kvůli tomu, že mě napadla první, když jsem uviděla téma prvního dne. 

Jinak tato kniha je první z trilogie o Paksenarrion. Ke knížce jsem se dostala úplně náhodou a to díky mamce. Ta mi ji jednou koupila, když ji viděla v LK. Přiznám se, že mi dlouho ležela v poličce. Ale jednou byla nuda a nakonec jsem se do této knížky pustila. Za což jsem moc ráda. Knížku jsem si zamilovala a později si pořídila i další dva díly z této trilogie. Jediné co mě mrzí, že autorka napsala další díly o Paksenarrion a to Legacy of Gird (2 díly), které dokonce této sérii předchází a pak i Paladin's Legacy (3 díly), které zase pokračují po této trilogii. A nebylo to přeloženo do češtiny. Doufám, že si je tedy někdy přečtu v angličtině (to ale bude ještě nějaký ten čas trvat :( ).
Tak nedá se nic dělat, ale chystám se dát re-reading celé trilogie. 

Pár odkazů:

Pokud by někoho zajímalo o čem kniha je, zde je anotace.
Ovčákova dcera je prvním dílem trilogie o dívce Paksenarrion. Ta odmalička ráda naslouchala vyprávěním o velkých válečnících, hrdinských skutcích a kouzelných zbraních, a proto se nechala naverbovat do žoldnéřské kumpanie vévody Phelana. Možná, že Paksenarrion nenašla v žoldnéřské společnosti to, o čem zamlada snila, ale prožívá všechny radosti i strasti tohoto života, nalézá přátelství, sdílí i bolest ze ztráty druha, kterého potkala smrt. V jejím světě nechybí dobrá ani zlá božstva, potkává elfy i trpaslíky. Tato netradiční fantasy jistě zaujme každého, kdo má rád svižně plynoucí děj a relisticky vykreslené prostředí.
Zdroj obálky a anotace: ZDE

1 komentářů :

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH