31. května 2013

Sladká políbení (1)

 Meme z dílny Syki.

Varování: Úryvek může obsahovat spoilery k ději, proto číst jen na vlastní nebezpečí.


http://data.bux.cz/book/003/585/0035854/large.jpgMagie krve
Tessa Grattonová


Takovou příležitost jsem nemohl propást. Zastavil jsem se. Když si toho všimla, taky zastavila a otočila se ke mně se zdviženým obočím. Pokročil jsem vpřed, pustil její ruku a do obou dlaní uchopil její obličej. Políbil jsem ji.
Jenom lehký dotek rtů, abych zkusil jak zareaguje. Zachytil jsem vůni jejího make-upu, pudrovou, lehkou. Její rtěnka chtunala trochu jako sladké, výrazné ovoce.
Sevřela v prstech okraj mojí vesty a naklonila se blíž. Najednou mi v uších zašuměla krev, přehlušila noční hmyz a šestění suchého listí ve větru. Silla se zachvěla a oddálila rty, pak se opřela čelem o můj krk. Měla úplně ledový nos. Objal jsem ji oběma pažemi a přivinul k sobě, bradu jsem si položil na její temeno. Schoulila se ke mně, jako by hledala přístřeší. Líbnul jsem ji do vlasů a ona zvedla tvář. "Nicholasi."
"No"? zašeptal jsem.
Rukama vyjela po mě hrudi výš, zvedla je a zajela mi jimi do vlasů. Kloubouk mi zklouzl a spadl na zem. Začala mě líbat, tvrdě. Jako by mi chtěla vylámat zuby. Zalapal jsem po dechu a chytil ji za ramena. Pak jsem ji kousnul do rtu a vyšel jí vstřic. Líbali jsme se, jako by to byla sportovní disciplínam zoufale jsme se drželi jeden druhého.

Zdroj obálky: bux.cz
Zdroj textu: kniha Magie krve by Tessa Gratton

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH